Isnin, 8 Jun 2009

arini dtg lagi

arini aku bz sket...pepagi lagi kena p kdai buat signboard..nak cari hrga utk buat baper bji signboard tah la..heheh aku pun dgn konfiden la pi smua kedai buat signboard..kdai pertama yang aku pi..tokey dia cuti la plak arini...adeshhh bengang nya aku...aku p kedai number dua plak...designer dia cuti plak dah..tokey dia pun xder...ni aper kes ni semua nak cuti ni..kang aku cuti baru deme tau..aku p kdai number tiga..tak tau nak ckap la..satu kedai dia cuti arini..nak jer aku sound deme.tapi aku pkir balik,kalo aku sound pun ,aku bukan ada share dgn diorg.so aku xjadik sound..adehh aku ada satu lagi keje yang amat menakotkan aku dlam hidup yang serba canggih ni..perkara yang mmg aku takot sejak dulu lagi...JARUM..nak tau ape kena mgena aku dgn jarum?hahahah aku ni penakut jarum..aku kena pergi amik ujian utk tahu ape jenis darah aku..adehh mcm² doa aku baca..smpaikan doa mkn pun aku baca.last skali kul 3.30pm..aku berani kan diri sbb bnda ni penting..dgn selambe aku p klinik tu..setelah isi borang aku disuruh duduk kat satu kerusi..dlm ati ni ya allah rsa mcm nak pengsan pun ada nak cabut lari pun ada.dlam pala otak ni pikir sakit wooo..nurse pun dtg kat aku.aku amik kain tuala terus tutp muka aku..nurse tu ketawa hairan tgok aku..aku ckap trus trang kat dia aku takot jarum..dia ktawa sampai kwn dia pun dgar..eiii geram tul aku kat nurse tu..aku trus tutup muka..ttba dia ckap dah setel,trus dia tnya aku..sakit ker?hehehe xsakit rupenye...ni yang nak pi test lagi ni lenkali..mujur air mata xmeleleh..heheh...aku dapat kputusan..darah aku jenis o...setel azab aku untuk jarum.hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan