Isnin, 8 Jun 2009

semalam

adehh smlm aku pi pengkalan hulu.3jam gak p sana..sibaek jalan pun ok..saje p knduri kawen membe..tapi aku xpi kenduri pun..aku trus lajak ke baling..mmber aku semua g kenduri..kat baling ramai tol gadis² ayu..hehehe tapi xleh celen kucen parsi aku dulu la..lagi ayu sampai 2kali kena rembat.jadi kes polis wooo..heheh ni ape kes nak citer pasal kucen plak neh..pas mkn kenduri..kami lepak2 sat..pastu nak balik..masa tgah balik singgah jap kat lenggong..tgah siggah kipas ekon kete x jalan plak.adoyaiiii dah la ari ahad..mana la nak cari kdai nak tukar kipas..time ni la mcm lawak leh kuar plak..ada ke deme suh pakai kipas org jual sate tu..ancit tol deme..ada plak suh siggah kedai letrik bli kipas angin..adeh..rsa nak sepak lelaju jer deme tu..memasing tunjuk handal merepair kipas tu walaupun sorg² xder pgalaman.tah² semua xpnah pgang spanar.hahahaha tapi memasing cuba gak merosakkn kipas tu walaupun terang ternyata kipas itu xleh di repair lagi...kami bertekad balik gak..tapi kena drive lelaju la..siggah plak kat kuala..lepak lembah sat pekena laksa kelam..sambil cuci mata..semua dah kenyang dgn pantas drive balik ker ipoh..nak jadi citer hgway epoh bleh jem plak..adehhh meter tempt dah nak merah ni..masing² muka cuak..tapi sibaek selamat lagi..ni la dikatakn keje gile..org gile pun xkan buat keje mcm kami ni sbb nye org gila mana leh pikir mcm kami..hehehe...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan