Selasa, 21 Julai 2009

im back

dah lama xupdate blog ni..bz dgn keje nak rush jer..2mggu lepas baru balik dari genting..pastu p shopping plak.adesss aku dah jadi mcm gila shopping pulak..padahal 2 mggu sebelum tu aku dah shopping..senget tol la aku ni..kopak la jugak aku bulan ini..baju raya blom tempah lagi.awai bulan dpan..tak sabar pulak nak tunggu bulan puasa ni.walaupun penat tapi aku happy.aku tak tau nape la ni aku asik dok dlm bilik jer.padahal aku dulu mmg tak suka nak duk kat umah.asik kuar jer.nak msg dgn kengkwn pun aku dah mlas nak taip..telepon terus je kan senang.ni henpon aku mana tah aku letak..ym jer kan lagi senang.sampai ada org dah naik nyampah nak call.msg aku.mana tak nya aku silent kan henpon aku tu.teringat pasal genting aritu..lupa plak nak bawak kamera,kalau tak mau sakan aku tgkap gambar.tapi bukan pic aku la.pic kengkawan aku.benda ni jadi on da spot jer.sblum tu aku ada hal sket kat kl..on the way balik terus sggah..tapi aku suka cuaca sana la..sejuk dan mendung jer.takot gak sebelum nak pergi tu sbb skrg kan musim h1n1..malaysia jer panggil h1ni pada semua negara panggil selesema khinzir..sbb nya menteri kesihatan adalah cina..so dia takot semua khinzir yg kaum dia bela dimusnah kan dia tukar la jadi h1n1.ramai la org malaysia tak ambil tahu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan