Rabu, 22 Julai 2009

adesss

ermm 3mggu lepas aku sakit perut.rasa macm mintak nyawa jer mlm tu..siang sebelum tu aku mknn megi goreng kat kedai mapley.sebelum ni aku tak penah mkn situ..mlm tu dlm pukul 8 aku dah rasa tak sedap perut tapi aku buat tak tau jer..aku tdo pkul 9 malam tu.dalam pukul 1.30 am aku terjaga adess rasa sakit perut pastu gi toilet.ingt nak buang tapi takleh..perot dah makin sakit..dkat stgah jam aku dok dalam toilet.last skali aku jolok jari dalm kerongkong.memula sendawa kaw..pastu aku jolok lagi..kali ni dgn sendawa dgn muntah skali..mak ai dgn megi hadam campur togey terkeluar..memang kaw2 keluar.terasa aku mintak nyawa.pastu baru la ok sket..ok tak ok la..aku sakit perot sampai ke pagi..dah la pagi tu aku ada keje plak.,kena p lumut ukur banggunan..sibaek la perot tak buat hal.balik dari ukur terus demam,3 hari demam+cirit..mcm senggugut..aku pnah rasa senggugut ker..hehehe..aritu bes gak buat part time ukur banggunan navy..keje 3 jam jer...dpat rm200 dapat makn lagi..ok tak..rezeki la katakan..tapi aku bukan reti sangat.lepas ukur aku amik gmbar bggunan.kalau ada lagi aku mesti pergi punya..3jam seratus pun takper..mkn kat mcd plak tu...aku dah lari tajuk ni..aper pun kedai mapley tu aku banned utk makan dah..minum pun aku minum air kotak..,,adiso

Tiada ulasan:

Catat Ulasan