Ahad, 9 Ogos 2009

adesss

minggu lepas aku busy sangat..hehehe sampai takde masa nak baca surat khabar,nak tengok berita.malam je aku tidur awal.hehehe bes juga,kekadang lepas maghrib jer aku tertidur.malam minggu lepas maghrib jer aku dah tertidur.bgun pukul 1am utk solat isyak,time tu akau tengok henpon ada 36 missed call,msg ada 27.aku buat tak reti terus tidur balik pas solat.bgun besok pagi nya missed call tambah jadi 42,msg ada31..apa hal tah la diorang cari aku.hehehe rupa nya ada la...rasia beb sbb aku pun lupa tarikh ni.hehehe minggu ni hari sabtu aku nak pergi site buat ukur lagi.bes keje mgukur ni sebab kerja sekejap jer tapi income best.siap ada makan lagi.minggu lepas aku asyik out station jer.jap ke taiping,kejap ke teluk intan kejap ke tanjung malim.enjoy gak keje camni sebab bos ok.kalau time tak busy boleh balik awal.so adios..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan