Sabtu, 25 Julai 2009

adess

adess..ape citer aku ni?ari jumaat mlm aritu aku antar kawan aku gi bus stand medan gopeng.nak pi amik dia dari epoh.sian plak kat dia..yer la dia nak balik pahang naik bus pukul 1.00 pagi..aku gerak lepas isyak..uitm kan cuti seminggu,dia budak uitm..aku pun amik la dia on the way nak ke ipoh tu aku tnya la dia pasal demam kat uitm.dengan selambe dia jawab dia adalah 15 org terawal yg kena h1n1..adesss tetiba jer darah aku berderau..aku buat dunno jer,dia kasi aku mask muka..katanya dia balik dari buat lawatan kat kl.balik2 terus kena..dan2 aku bukak tgkap kete..hahaha ni bukan bnda memain..tapi sbb aku sian kan dia aku bawak gak la..dia kata doktor uitm kata yg dia dah ok..patotnya kes mcm dia ni kena rujuk kat hospital besar,kena kurantin..ah aku tak kisah la. g jenjalan kat gerbang mlm.pas jenjalan lpak padang ipoh sementara nak tggu pukul 1am..tgok org main bola..dlm pukul 12 mlm aku antar dia.temankn dia sampai kul12.30 jer sbb aku ada hal pagi besoknya..so utk 2-3 hari ni aku kena la hati2 sket..aper pun aku ikhlas nak tolong jer tnpa harapkn pembalasan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan